Case Study: Big-Autohandel Sp. z o.o.

Jak pomogliśmy liderowi Trójmiejskiego rynku
motoryzacyjnego, dostawcy marki FORD,
zaoszczędzić 100.000 zł rocznie na obsłudze
IT.

Case Study: Big-Autohandel Sp. z o.o.

O kliencie

Kierując się satysfakcją Klienta Big Autohandel istniejący na Trójmiejskim rynku motoryzacyjnym od ponad 30 lat, nie tylko sprzedaje samochody, lecz przede wszystkim dostarcza kompleksowe rozwiązania, dzięki którym osiąga zadowolenie i przywiązanie Klientów.

Rozmiar organizacji

Liczba pracowników: 60
Roczny obrót: 70.000.000zł

Branża

Usługi – Motoryzacja

Okres współpracy

18 lat

Wyzwania

Zmiany na rynku motoryzacyjnym, konsolidacja sprzedaży, rozwój segmentu samochodów elektrycznych postawiło przed firmą Big Autohandel nie lada wyzwanie. Jak zachować sprawność organizacyjną, opartą w dużej mierze o nowoczesne rozwiązania informatyczne, jednocześnie ograniczając koszty.

Użyte technologie i produkty

Produkt wiodąc: Kontrakt Serwisowy SLA.
Pozostałe produkty: Programy Symfonia, Acronis Backup Cloud.

.okazje__items{display:flex;width:100%;margin-bottom:55px;}.okazje__items-column{width:50%;}.okazje__items-column:first-child {margin-right:30px;}.okazje__item img{margin:0 auto;}@media (max-width:991px){.okazje__items{flex-direction:column;}.okazje__items-column{width:100%;}.okazje__items-column:first-child{margin-right:0;margin-bottom:40px;}.okazje__item{flex-direction:row-reverse;}}@media (max-width:700px){.okazje__icon{margin-right:15px;}}@media (max-width:500px){.okazje__item{flex-direction:column-reverse;}.okazje__icon{margin-bottom:20px;margin-right:0;}}

Rozwiązanie

Wile lat wspólnych doświadczeń w obszarze systemów zarządzania Symfonia, pozwoliło nam zyskać opinie rzetelnego dostawcy rozwiązań IT. Nadszedł czas na kolejny krok. Zostaliśmy zaproszeni do rozmów w zakresie zmiany sposobu obsługi informatycznej firmy. Poprzedni model zakładający posiadanie wewnętrznych służb IT miał zostać zastąpiony nowoczesnymi usługami firmy zewnętrznej. Klientowi zależało na zachowaniu pełnej sprawności organizacyjnej przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.

Mieliśmy szczęście! Dwuletni okres poprzedzający zapytanie od Big’u to czas najbardziej intensywnych zmian w historii naszej organizacji:

zautomatyzowanie-procesu

Wdrożyliśmy jeden z najskuteczniejszych systemów Ticketowych – FreshService, realizujący założenia najlepszych praktyk ITIL, umożliwiający naszym klientom pełny wgląd w proces wsparcia, sprawne składanie zgłoszeń, precyzyjne rozliczanie usług, inwentaryzację zasobów, ale przede wszystkim pełną automatyzację w zakresie realizacji polityki SLA (Service Level Agreement) – czyli tzw. czasu reakcji.

usprawnienie

Przygotowaliśmy nowoczesną umowę (Kontrakt Serwisowy SLA) – w pełni autorskie rozwiązanie, którego tworzenie powierzyliśmy znakomitej trójmiejskiej kancelarii prawnej. Dzięki niezwykle precyzyjnym zapisom umowy, Klienci mają pełną świadomość wymagań jakie mogą stawiać naszemu zespołowi wsparcia IT oraz wsparcia dla Programów Symfonia.

automatyczny-export

Do umowy w formie załącznika trafił nowoczesny katalog usług – opracowany wspólnie z jedynym z najlepszych specjalistów w zakresie usług IT w Polsce. Katalog uzupełnił umowę i uczynił ją jeszcze bardziej precyzyjną i pozwalająca na pełne dostosowanie wsparcia do potrzeb Kleinta.

optymalizacja-programow

Wprowadziliśmy zmiany organizacyjne budując trzy linie wsparcia ponownie odwołując się do metodyki ITIL

.opinia{padding: 0 15px;width: 100%;text-align:center;}.opinia q, p{font-size: 18px;}.opinia q{display: inline-block;padding: 10px 10px;} .opinia__photo{margin: 10px auto 20px auto;overflow: hidden;border-radius: 50%;background: linear-gradient(90deg,#002a5c 0,#00a4e6 100%);width:200px;height: 200px;}@media (max-width: 600px){.opinia__photo{margin: 10px auto 20px auto;overflow: hidden;border-radius: 50%;width: 100px;height: 100px;}.opinia q, p{font-size: 16px;}}

Komentarz Klienta

Z firmą PENTA współpracujemy już od ponad 18 lat. Przez te lata współpracy sukcesywnie rozszerzaliśmy zakres naszej współpracy, poczynając od wsparcia i obsługi oprogramowania Symfonia FK, Symfonia Kadry i Płace, Symfonia Środki Trwałe. W roku 2022 naszemu partnerowi powierzyliśmy administrowanie całym środowiskiem informatycznym w tym doradztwem w zakresie doboru i modernizacji infrastruktury z szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia danych wrażliwych. Dodatkowo w roku 2022 wprowadziliśmy pilotażowy program obiegu i elektronicznej archiwizacji dokumentów.

Naszą współpracę opieramy na modelu umowy ryczałtowej, która to zabezpiecza naszą spółkę przed dynamicznymi zmianami cenowymi. Istotnym elementem pozytywnie przemawiającym za pozytywną oceną współpracy jest jasno określony sposób komunikacji i nadania stosownych priorytetów dla poszczególnych zdarzeń.
Mając na uwadze powyższe na podstawie wieloletnich doświadczeń w pełni rekomenduję współprace z firmą PENTA.

zdjęcie Amadeusza

Amadeusz Juszczak
Dyrektor Generalny Big Autohandel

Potrzebujesz pomocy przy wyborze ?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą jeszcze tego samego dnia!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Penta Sp. z o.o. w celach odpowiedzi na poniższe zgłoszenie, w tym na przesłanie przez Penta Sp. z o.o. informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami). *

    Porozmawiaj z konsultantem

    Monika Lasota
    Monika Lasota
    Systemy ERP dla Biznesu
    604 156 126 Monika.Lasota@penta.com.pl

    Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

    Skontaktuj się z nami