Poznaj Naszą ofertę

Penta – dostawca systemu ITCube Software CRM.

 

ITCube Software Spółka Jawna to producent oprogramowania ITCube CRM – systemu klasy CRM dla małych oraz średnich przedsiębiorstw.

 

ITCube Software Spółka Jawna

Firma istnieje od 1999 roku. Początkowo koncentrowała się na projektach indywidualnych dotyczących intranetowych rozwiązań biznesowych. Na bazie tych doświadczeń ITCube Software opracowało system klasy CRM – ITCube.
Od roku 2003 program ITCube CRM jest stale rozwijany we współpracy z Użytkownikami oraz Partnerami. System ITCube CRM został wdrożony w ponad 1000 firmach z bardzo różnych branż, a liczba użytkowników systemu przekroczyła liczbę 10000.
Wdrożenie systemu ITCube CRM to gwarancja szybszego rozwoju przedsiębiorstwa i łatwego wprowadzania w obowiązki nowych pracowników.
Aktualnie ITCube Software koncentruje się na rozwoju oprogramowania ITCube CRM, zapewnieniu wsparcia technicznego użytkownikom oraz wdrożeniach.

System ITCube CRM

System ITCube CRM (Consumer Relationship Management) umożliwia uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z
Klientem. Począwszy od fazy nawiązania kontaktu poprzez kolejne etapy współpracy, aż po
zagadnienia opieki posprzedażowej oraz serwisu.
System klasy CRM zdecydowanie usprawnia porządkowanie całej wiedzy o
swoich klientach. Dbanie o każdą potencjalną sprzedaż tak, aby przewyższyć konkurencję.
Wspiera nowoczesne techniki marketingowe w tym przeprowadzanie kampanii marketingu
bezpośredniego.

Oferta produktowa

ITCUBE CRM

ITCube Software CRM jako systemklasy CRM (Customer Relationship Management) jest narzędziem, którego
głównym zadaniem jest gromadzenie, przetwarzanie oraz prezentacja informacji dotyczących
klientów firmy. Gwarantuje każdemu z użytkowników stały dostęp do informacji opisujących
`pełną historię współpracy z danym kontrahentem bądź osobą kontaktową. Poprzez historię
współpracy rozumieć należy także dostęp do wymienionej korespondencji elektronicznej,
faksowej oraz wszelkiego rodzaju dokumentów, także zapisanych w zewnętrznych systemach
finansowo-księgowych.
Przechowywane w systemie dane prezentowane są w postaci różnorodnych analiz, począwszy od
prostych raportów, poprzez graficzne prezentacje 3D. Posiadanie tak obszernej wiedzy w
znacznym stopniu przyczynia się do optymalizacji kosztów oraz racjonalizacji obsługi
Klienta.
System ITCube CRM to także kanał komunikacji oraz narzędzie planowania. Do dyspozycji
każdego z użytkowników oddany zostaje rozbudowany kalendarz zadań pozwalający na
planowanie własnego czasu pracy oraz delegowanie zadań innym użytkownikom. W obu
przypadkach system czuwa nad stanem realizacji zadania oraz automatycznym powiadomieniem
pracownika o konieczności wykonania zaplanowanych czynności.
W celu optymalnego zaplanowania czasu obsługi Klienta oraz minimalizacji poniesionych kosztów
ITCube CRM umożliwia wymianę informacji dotyczących rezerwacji zasobów
współdzielonych oraz planowanych nieobecności. Oferuje mechanizmy kontroli
generowanych kosztów oraz czuwania nad realizacją długoterminowych projektów.
Budowa modułowa systemu ITCube CRM znajduje zastosowanie zarówno w małych jak i
większych przedsiębiorstwach, a w zależności od potrzeb, Klienci mogą zdecydować się na
następujące moduły:

  • CRM
  • MAIL
  • FAKS
  • PROJEKTY
  • SERWIS
  • FORMULARZE
  • RAPORTY
  • EKSTRANET
  • INTEGRATOR
  • CTI
  • SMS/ICAL
  • ImportAPI

Szczegóły

Usługi i wsparcie

Konsultacje

Doradctwo

Wdrożenie

Serwis i opieka powdrożeniowa

Szczegóły

Nasze kompetencje

Jako firma z ogromnym doświadczeniem rynkowym, reprezentujemy najwyższy poziom wiedzy w zakresie dostarczanych rozwiazań. Kilkuosobowy zespół konsultantów oraz doradców to gwarancja bezkompromisowej jakości wsparcia zarówno w procesie sprzedaży jak i eksploatacji systemów.

Naszą wiedzą i kompetencjami chętnie dzielimy się z Klientami, proponując udział w szerokiej gamie szkoleń produktowych, przygotowanych oraz prowadzonych przez Trenerów o wieloletnim doświadczeniu.

Skontaktuj się z nami
x