Poznaj Naszą ofertę

Na orbicie technologii sukcesu

Grupa Sage należy do grona największych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie na świecie.

W trosce o interesy użytkowników Sage opracował wielomodułowe oprogramowanie do zarządzania firmą w sektorze mini, mikro i makro-przedsiębiorstw. To wieloetapowe rozwiązanie pozwoli bezpiecznie każdemu przedsiębiorcy, krok po kroku, rozwijać dowolną firmę i realizować nawet najbardziej odległe cele rozwojowe.

Wybór Symfonii jako strategicznego produktu tej grupy na rynku polskim potwierdza najwyższą jakość systemu oraz kompetencje ludzi, którzy go tworzą, to gwarancja rozwoju programów i usług w oparciu o najlepsze praktyki biznesowe i doświadczenia płynące z rynków europejskich. System Symfonia w wysoki stopniu automatyzuje pracę, a tym samym pozwala skoncentować się na istotnych problemach firmy.

Poprzez płynną wymianę informacji program wspomaga śledzenie zachodzących procesów rozwojowych każdej płaszczyzny przedsiębiorstwa oraz istniejących pomiędzy nimi zależności. Precyzja zastosowanych narzędzi umożliwia wnikliwą analizę i dokładne planowanie przyszłości, zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym. Jeżeli cenisz spokój i bezpieczeństwo Twojej Firmy, dokonałeś słusznego wyboru!

Oferta produktowa

Sage Symfonia ERP 2018

Pierwsze na rynku kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą umożliwiające generowanie JPK.

Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

Sage Symfonia ERP jest pierwszym w Polsce programem umożliwiającym generowanie plików kontrolnych JPK.

 

Korzyści biznesowe

  • możliwość generowania plików kontrolnych JPK
  • wysoki poziom bezpieczeństwa prawnego wynikający z pracy na systemie aktualizowanym do zmieniającego się prawa
  • możliwość dopasowania systemu do potrzeb firmy
  • łatwiejsze i szybsze podejmowanie decyzji biznesowych
  • dostęp do rzetelnych analiz sprzedażowych
  • monitoring aktualnej kondycji finansowej firmy
  • podniesienie efektywności działań w firmie
  • pomoc w identyfikowaniu szans oraz zagrożeń
  • wsparcie procesu podejmowania decyzji strategicznych
  • optymalizacja kosztów działalności operacyjnej
  • możliwość dopasowania poziomu usług do potrzeb firmy

 

Kluczowe funkcjonalności

  • dostarczy spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy
  • umożliwi definiowanie oraz kontrolowanie budżetu
  • zapewni możliwość elastycznej dekretacji księgowej
  • umożliwi pełen przegląd bieżącej kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • zapewni szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz
  • pomoże uporządkować procesy i zautomatyzować pracę
  • ułatwi efektywne wykorzystanie zasobów

 

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Symfonia 2.0

Dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwom, zdobywającym lub umacniającym wypracowaną  już pozycję rynkową, proponujemy rozwiązania ułatwiające zarządzanie firmą – programy linii Symfonia. Precyzja zastosowanych narzędzi umożliwia analizę i planowanie zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym. Symfonia 2.0 to funkcjonalne i elastyczne systemy,  które usprawnią działanie Twojej firmy w kluczowych dla jej rozwoju obszarach: zautomatyzują zachodzące w firmie procesy, dostarczą niezbędnych informacji biznesowych i ułatwią zarządzanie.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Symfonia Start 2.0

Sage Symfonia Start to zestaw aplikacji desktopowych wspierających prowadzenie mikro i małych firm rozliczających się uproszczoną księgowością. Nasze oprogramowanie dostosowane jest do obsługi jednoosobowych działalności gospodarczych oraz tych, które zatrudniają pracowników.

Sage Symfonia Start jest wsparciem, które szybko doceni Klient

  • Ułatwi i usprawni codzienną pracę. Prosta i intuicyjna obsługa automatyzuje wiele codziennych czynności i pozwala oszczędzać czas.
  • Zapewni bezpieczeństwo prawne. Jest na bieżąco aktualizowana pod względem przepisów, również w obszarze operacji elektronicznych.
  • Zminimalizuje ryzyko popełnienia błędu. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wykonania zadania.
  • Intuicyjne oprogramowanie dla mikro i małych firm.

Sage Symfonia Start tworzą trzy moduły podstawowe, odpowiadające za trzy główne obszary prowadzenia działalności gospodarczej:

  • Mała Księgowość do prowadzenia uproszczonej księgowości z podstawową obsługą płac i ewidencją środków trwałych,
  • Faktura do obsługi codziennych operacji sprzedażowych,
  • Handel do obsługi sprzedaży oraz operacji magazynowych.

Moduły podstawowe licencjonowane są na stanowisko i mogą być rozbudowywane o kolejne stanowiska w dowolnym momencie pod warunkiem, że Klient posiada prawo do licencji w aktualnej wersji.

Klient może rozbudować moduły podstawowe również o dodatkowe rozszerzenia:

  • Płace (rozszerzenie do Małej Księgowości)
  • Detal (rozszerzenie do Faktury i Handlu)
  • e-Handel (rozszerzenie do Handlu)
  • e-Box (rozszerzenie do wszystkich modułów podstawowych)
  • Raporty graficzne (rozszerzenie do wszystkich modułów podstawowych)

 

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage e-Audytor

Sage e-Audytor to platforma dla wszystkich niezależnie od posiadanego oprogramowania. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitym Pliku Kontrolnym.

Rozwiązanie jest przeznaczone dla wszystkich przedsiębiorstw, bez względu na rodzaj używanego oprogramowania, wielkość firmy czy branżę.

Sage e-Audytor dostępny jest w wersji online oraz jako dedykowane rozwiązanie osadzone na serwerach przedsiębiorstwa.

Bezpieczeństwo danych w Sage e-Audytor jest gwarantowane dzięki specjalnym procedurom i technologii.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Usługi i wsparcie

Usługi wdrożeniowe, konsultacje, serwis

Oferowane przez Penta sp. z o.o. usługi wdrożeniowe realizowane są zgodnie z przyjętymi przez nas najwyższymi standardami, ustalonymi procedurami oraz najlepszymi praktykami rynku informatycznego. Działając od 1995 roku zrealizowaliśmy setki projektów informatycznych. Lata doświadczeń pozwalają w efektywny sposób wykorzystywać czas potrzebny na implementację rozwiązań do potrzeb Klientów. Po wdrożeniu zapewniamy asystę techniczną, usługi wsparcia oraz wszechstronną pomoc w administracji i utrzymaniu systemu.

Profesjonalne wdrożenie systemu gwarantuje Naszym Klientom:

  • Poczucie bezpieczeństwa – perfekcyjne przygotowanie i prowadzenie projektu przez wykfalifikowanych konsultantów;
  • Oszczędność czasu – prace wdrożeniowe wykonane zgodnie z przyjętym i zaakceptowanym przez Klienta harmonogramem prac;
  • Oszczędność kosztów – prace wdrożeniowe wykonane w ramach założonego budżetu dostosowanego do portfela Klienta;

Najwyższa jakość naszych usług wdrożeniowych znajduje potwierdzenie w licznych referencjach wyrażających sadysfakcję naszych Klientów ze świadcoznych przez nas usług. Jesteśmy gotowi stawić czoła najbardziej wymagającym projektom realizując wzwania z tym związane w sposób profesjonalny i zgodnie z oczekiwaniami naszego Partnera.

Współpraca doraźna
Po wdrożeniu systemu zachęcamy do skorzystania z opieki powdrożeniowej w ramach indywidualnej opieki serwisowej (Kontrakt serwisowy), doraźnych wizyt specjalistów i zdalnych konsultacji oraz różnego rodzaju niestandardowych zleceń, wynikających ze specyfiki firmy i rynku, na którym działa.

Pomoc skoncentrowana na danym problemie, indywidualnym zleceniu, może to być, jednorazowa konsultacja, specjalistyczne wsparcie merytoryczne, konkretne wdrożenie. W przypadku współpracy doraźnej czas naszej reakcji zależy wyłącznie od `grafika` konsultantów.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Indywidualna opieka serwisowa

Kontrakt serwisowy pozwala na optymalizację wsparcia dla całej infrastruktury IT firmy lub jedynie wybranych obszarów. Stawka godzinowa zbliżona jest do stawki cennikowej. Jednak ze względu na podpisaną umowę o wykorzystaniu określonej ilości godzin w skali roku, mamy dodatkowe możliwości, które przekładają się na bezpośrednie korzyści dla Klienta:

  • Czas reakcji
    Dostosowany do potrzeb Klienta.
  • Opiekun firmy
    Przydzielony konsultant z udostępnionym dla Klienta nr komórkowym w przypadkach gdyby kontakt z firmą był niemożliwy (np. w godzinach poza standardowym czasem pracy naszej firmy). Jest to osoba która ma za zadanie czuwać nad wysokim poziomem obsługi Klienta dbając o wszystkie aspekty obsługi uwzględnione w Kontrakcie.
  • Profilaktyka
    W ramach kontraktu zawsze przeprowadzana jest minimalna ilość czynności profilaktycznych związanych z zapobieganiem sytuacji awaryjnych poprzez konserwację poszczególnych elementów IT. W przypadku Symfonii może być to regularne uruchamianie raportów monitorujących prace systemu i podjęciu działań w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
  • Nadzór i monitorowanie wersji oprogramowania
    W ramach Kontraktu świadczymy usługi aktualizacji oprogramowania.
  • Szczególna troska
    Klientów traktujemy ze szczególną troską świadcząc wsparcie dla całej infrastruktury IT lub jedynie wybranych obszarów (np. systemy zarządzania Symfonia) z określonym w Kontrakcie priorytetem. Wiemy jak ważne są dla Państwa Wasze dane, dlatego rezerwujemy dla Państwa czas dedykowanego konsultanta (opiekuna), który czuwa nad wysokim poziomem świadczonej opieki oraz dzięki ciągłej dostępności pod numerem tel. kom.  może szybko reagować na nagłe przeszkody, problemy, wątpliwości i pytania.
  • Planowanie wydatków
    Dzięki Kontraktowi w oczywisty sposób można zaplanować w budżecie wydatki na IT w zakresie usług, gdyż kwota Kontraktu może być stała dla każdego miesiąca, kwartału, roku. Już wiemy, że samo naprawianie szkód wynikające z czynnika sprzętowego czy ludzkiego jest niewystarczające, dlatego zalecamy i przeprowadzamy profilaktykę zapobiegająca awariom poprzez konserwację poszczególnych elementów IT. W przypadku Symfonii jest to regularne uruchamianie raportów monitorujących prace systemu i podjęciu działań w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

Ile to kosztuje?
Wycena Kontraktu zależna jest od wielu czynników, m.in. liczby komputerów, serwerów, jakości sprzętu informatycznego, zakresu obsługi informatycznej, dlatego zawsze przed uzgodnieniem warunków finansowych z przyjemnością spotykamy się z Państwem, by szczegółowo poznać infrastrukturę IT i dążyć do optymalizacji  kosztów obsługi.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły
Szczegóły

Nasze kompetencje

Jako firma z ogromnym doświadczeniem rynkowym, reprezentujemy najwyższy poziom wiedzy w zakresie dostarczanych rozwiazań. Kilkuosobowy zespół konsultantów oraz doradców to gwarancja bezkompromisowej jakości wsparcia zarówno w procesie sprzedaży jak i eksploatacji systemów.

Naszą wiedzą i kompetencjami chętnie dzielimy się z Klientami, proponując udział w szerokiej gamie szkoleń produktowych, przygotowanych oraz prowadzonych przez Trenerów o wieloletnim doświadczeniu.

Skontaktuj się z nami
x