Poznaj Naszą ofertę

Penta Autoryzowany dostawca rozwiązań klasy ERP

Wszystko, co niezbędne do zarządzania firmą znajdziesz w jednym miejscu! Oferowane przez nas systemy ERP są elastyczne i skalowalne. Zapewniają pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, czyniąc przepływ informacji swobodnym oraz bezpiecznym. Są zawsze zgodne z prawem

Penta Złoty Autoryzowany dostawca rozwiązań Sage Symfonia

System Sage Symfonia

System Symfonia jest wielomodułowym rozwiązaniem wspomagającym zarządzanie firmą. Przez wysoki stopień automatyzacji pracy, płynną wymianę informacji, i precyzji wykorzystanych narzędzi umożliwia wnikliwą analizę procesów zachodzących w przedsiębiorstwie oraz dokładne planowanie tak na poziomie ogólnym jak i szczegółowym.
W ramach rodziny programów Systemu Symfonia wyróżnia się następujące grupy i moduły:
Symfonia Start 2.0, Symfonia 2.0, Symfonia ERP, Symfonia 50Cloud, Sage Kadry i Płace OnePayroll, Sage eAudytor, Sage Integrator.

Grupa SAGE, jest jednym ze światowych potentatów na rynku dostawców rozwiązań do zarządzania dla sektora: mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W Polsce firma Sage, producent programów z rodziny Symfonia, jest obecna od kilkunastu lat.

Penta Sp. z o.o. – Złoty Autoryzowany Partner Sage

Od kilkunastu lat Penta z powodzeniem oferuje swoim klientom i wdraża u nich tak pojedyncze moduły jak i całe zespoły programów Systemu Symfonia oraz rozwiązania rozbudowujące i modyfikujące. Optymalizując oprogramowanie Sage Symfonia staramy się w pełni spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
O popularności systemu zarządzania Symfonia wśród przedsiębiorców, świadczy liczba ponad 300 firm obsługiwanych przez Penta Sp. z o.o. Są to podmioty o różnej wielkości, strukturze, formie prawnej i reprezentujące rozmaite branże.
Jeśli potrzebujesz, sprawdzonego, niezawodnego i przyjaznego dla użytkownika programu, który pomoże usprawnić codzienne funkcjonowanie Twojej firmy to System zarządzania Sage Symfonia jest rozwiązaniem dla Ciebie!

Penta – dostawca systemu ITCube Software CRM.

System ITCube CRM

System ITCube CRM (Consumer Relationship Management) umożliwia uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z
Klientem. Począwszy od fazy nawiązania kontaktu poprzez kolejne etapy współpracy, aż po
zagadnienia opieki posprzedażowej oraz serwisu.
System klasy CRM zdecydowanie usprawnia porządkowanie całej wiedzy o
swoich klientach. Dbanie o każdą potencjalną sprzedaż tak, aby przewyższyć konkurencję.
Wspiera nowoczesne techniki marketingowe w tym przeprowadzanie kampanii marketingu
bezpośredniego.

ITCube Software Spółka Jawna

Firma istnieje od 1999 roku. Początkowo koncentrowała się na projektach indywidualnych dotyczących intranetowych rozwiązań biznesowych. Na bazie tych doświadczeń ITCube Software opracowało system klasy CRM – ITCube.
Od roku 2003 program ITCube CRM jest stale rozwijany we współpracy z Użytkownikami oraz Partnerami. System ITCube CRM został wdrożony w ponad 1000 firmach z bardzo różnych branż, a liczba użytkowników systemu przekroczyła liczbę 10000.
Wdrożenie systemu ITCube CRM to gwarancja szybszego rozwoju przedsiębiorstwa i łatwego wprowadzania w obowiązki nowych pracowników.
Aktualnie ITCube Software koncentruje się na rozwoju oprogramowania ITCube CRM, zapewnieniu wsparcia technicznego użytkownikom oraz wdrożeniach.

Oferta produktowa

Sage Symfonia ERP 2019.1

Sage Symfonia ERP to pierwsze na rynku kompleksowe rozwiązanie do zarządzania firmą umożliwiające generowanie JPK.
Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

 

Jesteś zainteresowany/a zakupem oprogramowania Sage Symfonia ERP?
Skontaktuj się z nami!

Korzyści biznesowe

  • możliwość generowania plików kontrolnych JPK
  • wysoki poziom bezpieczeństwa prawnego wynikający z pracy na systemie aktualizowanym do zmieniającego się prawa
  • możliwość dopasowania systemu do potrzeb firmy
  • łatwiejsze i szybsze podejmowanie decyzji biznesowych
  • dostęp do rzetelnych analiz sprzedażowych
  • monitoring aktualnej kondycji finansowej firmy
  • podniesienie efektywności działań w firmie
  • pomoc w identyfikowaniu szans oraz zagrożeń
  • wsparcie procesu podejmowania decyzji strategicznych
  • optymalizacja kosztów działalności operacyjnej
  • możliwość dopasowania poziomu usług do potrzeb firmy

 

Kluczowe funkcjonalności

  • dostarczy spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy
  • umożliwi definiowanie oraz kontrolowanie budżetu
  • zapewni możliwość elastycznej dekretacji księgowej
  • umożliwi pełen przegląd bieżącej kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • zapewni szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz
  • pomoże uporządkować procesy i zautomatyzować pracę
  • ułatwi efektywne wykorzystanie zasobów

 

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Symfonia 2.0

Dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwom, zdobywającym lub umacniającym wypracowaną  już pozycję rynkową, proponujemy rozwiązania ułatwiające zarządzanie firmą – programy linii Symfonia. Precyzja zastosowanych narzędzi umożliwia analizę i planowanie zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym. Symfonia 2.0 to funkcjonalne i elastyczne systemy,  które usprawnią działanie Twojej firmy w kluczowych dla jej rozwoju obszarach: zautomatyzują zachodzące w firmie procesy, dostarczą niezbędnych informacji biznesowych i ułatwią zarządzanie.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Symfonia Start 2.0

Sage Symfonia 2.0 Start to zestaw aplikacji desktopowych wspierających prowadzenie mikro i małych firm rozliczających się uproszczoną księgowością. Oprogramowanie dostosowane jest do obsługi jednoosobowych działalności gospodarczych oraz tych, które zatrudniają kilku pracowników.

 

Chcesz kupić  oprogramowanie Sage Symfonia Start 2.0?

Skontaktuj się z nami!

 

Sage Symfonia Start jest wsparciem, które szybko doceni każdy mikro i mały przedsiębiorca

  • Ułatwi i usprawni codzienną pracę. Prosta i intuicyjna obsługa automatyzuje wiele codziennych czynności i pozwala oszczędzać czas.
  • Zapewni bezpieczeństwo prawne. Jest na bieżąco aktualizowana pod względem przepisów, również w obszarze operacji elektronicznych.
  • Zminimalizuje ryzyko popełnienia błędu. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wykonania zadania.
  • Intuicyjne oprogramowanie dla mikro i małych firm.

Sage Symfonia Start tworzą trzy moduły podstawowe, odpowiadające za trzy główne obszary prowadzenia działalności gospodarczej:

  • Mała Księgowość do prowadzenia uproszczonej księgowości z podstawową obsługą płac i ewidencją środków trwałych,
  • Faktura do obsługi codziennych operacji sprzedażowych,
  • Handel do obsługi sprzedaży oraz operacji magazynowych.

Moduły podstawowe licencjonowane są na stanowisko i mogą być rozbudowywane o kolejne stanowiska w dowolnym momencie pod warunkiem, że Klient posiada prawo do licencji w aktualnej wersji.

Klient może rozbudować moduły podstawowe również o dodatkowe rozszerzenia:

  • Płace (rozszerzenie do Małej Księgowości)
  • Detal (rozszerzenie do Faktury i Handlu)
  • e-Handel (rozszerzenie do Handlu)
  • e-Box (rozszerzenie do wszystkich modułów podstawowych)
  • Raporty graficzne (rozszerzenie do wszystkich modułów podstawowych)

 

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage e-Audytor

Sage e-Audytor to platforma dla wszystkich niezależnie od posiadanego oprogramowania. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitym Pliku Kontrolnym.

Rozwiązanie jest przeznaczone dla wszystkich przedsiębiorstw, bez względu na rodzaj używanego oprogramowania, wielkość firmy czy branżę.

Sage e-Audytor dostępny jest w wersji online oraz jako dedykowane rozwiązanie osadzone na serwerach przedsiębiorstwa.

Bezpieczeństwo danych w Sage e-Audytor jest gwarantowane dzięki specjalnym procedurom i technologii.

Potrzebujesz więcej informacji o programie Sage eAudytor?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Kadry i płace OnePayRoll

Program Sage Kadry i Płace – One Payroll to skalowalna aplikacja wspomagająca zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych, średnich i dużych firmach. Obsługuje wszystkie procesy kadrowe i płacowe. Program jest aktualizowany na bieżąco, więc użytkownik ma pewność, że jego działania są zawsze zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie dostępnej funkcjonalności. Program obsługuje nie tylko aktualne przepisy, ale także większość wyjątków. Intuicyjnie i bezproblemowo tworzy i generuje wymagane prawem raporty i zestawienia dla urzędów i instytucji.

Chcesz kupić program Sage Kadry i płace OnePayroll?
Skontaktuj się z nami!

Program rośnie wraz z przedsiębiorstwem oferując nowe funkcjonalności potrzebne rozwijającej się firmie.

• usprawnia bieżącą obsługę procesów kadrowo-płacowych
• zapewnia wygodne prowadzenie ewidencji elementów kadrowo-płacowych
• wspomaga rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
• obsługuje wszystkie formy zatrudnienia
• gwarantuje bezpieczeństwo wprowadzonych i przechowywanych danych
• gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie dostępnej funkcjonalności.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Integrator

Sage Integrator JPK to aplikacja służąca do generowania Jednolitych Plików Kontrolnych pochodzących z różnych źródeł danych.

Rozwiązanie zastępuje wiele innych programów obsługujących pliki JPK – od generowania, scalania danych z różnych systemów aż po wysyłkę JPK na bramkę Ministerstwa Finansów. Za pomocą Sage Integrator a JPK.
możesz wygenerować aż 5 struktur JPK:

  • JPK_VAT,
  • JPK_KR,
  • JPK_FA,
  • JPK_WB,
  • JPK_MAG.

Korzyści dla Ciebie:

  • Scalisz pliki JPK pochodzące z różnych źródeł np. Sage Symfonii ERP lub innego oprogramowania
  • wygenerujesz plik JPK z dowolnego oprogramowania poprzez udostępnienie danych w Excelu lub tabelach SQL
  • zyskujesz łatwy podgląd pliku JPK w Excelu
  • masz możliwość weryfikacji pliku JPK_VAT z deklaracją VAT
  • masz możliwość intuicyjnego wydruku deklaracji VAT
  • łatwo wyślesz pliki JPK na bramkę Ministerstwa Finansów
  • obsługa Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO)
  • masz dostęp do historii wysłanych plików wraz ze znacznikiem modyfikacji pliku JPK po stronie Ministerstwa Finansów

Potrzebujesz więcej informacji o Sage Integrator?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Sage Symfonia 50C

chmurowe rozwiązanie dla działu księgowości.

to pierwszy w Polsce hybrydowy program obsługujący pełną księgowość zintegrowany z Microsoft Office 365 Business Premium

Sage Symfonia 50cloud jest zgodny z wymaganiami RODO

Zdolność do przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego dzięki przechowywaniu danych w chmurze.
Poufność danych – rozbudowany, bogaty panel ustawień do nadawania uprawnień dostępu do danych.
Integralność – zapewnia pełną kontrolę tego kto, kiedy i w jakim zakresie może mieć dostęp do danych osobowych.

Przewagi technologiczne Sage Symfonia 50cloud:

Silnik bazodanowy SQL zapewnia najwyższy poziom zabezpieczeń, nie ma potrzeby szyfrowania całego serwera aby zabezpieczyć dane, co obniża koszty koszty.
Możliwość ustawiania polityki haseł, w tym jego i ważności (czego nie ma np. Sage Symfonia 2.0).
Chmura Azure, w której przechowywane są dane, jest bezpieczniejsza niż przechowywanie danych na lokalnym serwerze.

Dodatkowe aplikacje zapewnią swobodę w prowadzeniu biznesu:

Sage Contact – w Microsoft Outlook® masz dostęp do danych dotyczących kontrahenta np. saldo rozrachunków, stanu limitu kredytowego
Sage Cloud Backupautomatyczna kopia bezpieczeństwa danych z modułu finansowo-księgowego zapisywana w chmurze na One Drive dla Firm®
Sage Business Performance Dashboard – jesteś na bieżąco ze swoim biznesem, dzięki informacjom zamieszczonym w raporcie przedstawiającym kondycję finansową Twojej firmy (aplikacja dostępna od marca 2018 roku)

Obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego
Pełna obsługa obszaru cyfryzacji podatków:

Automatyczne generowanie 41 struktur xml e-sprawozdań finansowych.
Obsługa wszystkich obowiązujących struktur jednolitego pliku kontrolnego.

Potrzebujesz więcej informacji o Sage 50C?

Szczegóły

ITCUBE CRM

Jako systemklasy CRM (Customer Relationship Management) jest narzędziem, którego
głównym zadaniem jest gromadzenie, przetwarzanie oraz prezentacja informacji dotyczących
klientów firmy. Gwarantuje każdemu z użytkowników stały dostęp do informacji opisujących
`pełną historię współpracy z danym kontrahentem bądź osobą kontaktową. Poprzez historię
współpracy rozumieć należy także dostęp do wymienionej korespondencji elektronicznej,
faksowej oraz wszelkiego rodzaju dokumentów, także zapisanych w zewnętrznych systemach
finansowo-księgowych.
Przechowywane w systemie dane prezentowane są w postaci różnorodnych analiz, począwszy od
prostych raportów, poprzez graficzne prezentacje 3D. Posiadanie tak obszernej wiedzy w
znacznym stopniu przyczynia się do optymalizacji kosztów oraz racjonalizacji obsługi
Klienta.

Potrzebujesz więcej informacji O systemie ITCube CRM?
Skontaktuj się z nami!

System ITCube CRM to także kanał komunikacji oraz narzędzie planowania. Do dyspozycji
każdego z użytkowników oddany zostaje rozbudowany kalendarz zadań pozwalający na
planowanie własnego czasu pracy oraz delegowanie zadań innym użytkownikom. W obu
przypadkach system czuwa nad stanem realizacji zadania oraz automatycznym powiadomieniem
pracownika o konieczności wykonania zaplanowanych czynności.
W celu optymalnego zaplanowania czasu obsługi Klienta oraz minimalizacji poniesionych kosztów
ITCube CRM umożliwia wymianę informacji dotyczących rezerwacji zasobów
współdzielonych oraz planowanych nieobecności. Oferuje mechanizmy kontroli
generowanych kosztów oraz czuwania nad realizacją długoterminowych projektów.
Budowa modułowa systemu ITCube CRM znajduje zastosowanie zarówno w małych jak i
większych przedsiębiorstwach, a w zależności od potrzeb, Klienci mogą zdecydować się na
następujące moduły:

  • CRM
  • MAIL
  • FAKS
  • PROJEKTY
  • SERWIS
  • FORMULARZE
  • RAPORTY
  • EKSTRANET
  • INTEGRATOR
  • CTI
  • SMS/ICAL
  • ImportAPI

Potrzebujesz więcej informacji o ITCube CRM?
Szczegóły

Usługi i wsparcie

Usługi wdrożeniowe, konsultacje, serwis

Oferowane przez Penta sp. z o.o. usługi wdrożeniowe realizowane są zgodnie z przyjętymi przez nas najwyższymi standardami, ustalonymi procedurami oraz najlepszymi praktykami rynku informatycznego. Działając od 1995 roku zrealizowaliśmy setki projektów informatycznych. Lata doświadczeń pozwalają w efektywny sposób wykorzystywać czas potrzebny na implementację rozwiązań do potrzeb Klientów. Po wdrożeniu zapewniamy asystę techniczną, usługi wsparcia oraz wszechstronną pomoc w administracji i utrzymaniu systemu.

Profesjonalne wdrożenie systemu gwarantuje Naszym Klientom:

  • Poczucie bezpieczeństwa – perfekcyjne przygotowanie i prowadzenie projektu przez wykfalifikowanych konsultantów;
  • Oszczędność czasu – prace wdrożeniowe wykonane zgodnie z przyjętym i zaakceptowanym przez Klienta harmonogramem prac;
  • Oszczędność kosztów – prace wdrożeniowe wykonane w ramach założonego budżetu dostosowanego do portfela Klienta;

Najwyższa jakość naszych usług wdrożeniowych znajduje potwierdzenie w licznych referencjach wyrażających sadysfakcję naszych Klientów ze świadcoznych przez nas usług. Jesteśmy gotowi stawić czoła najbardziej wymagającym projektom realizując wzwania z tym związane w sposób profesjonalny i zgodnie z oczekiwaniami naszego Partnera.

Współpraca doraźna
Po wdrożeniu systemu zachęcamy do skorzystania z opieki powdrożeniowej w ramach indywidualnej opieki serwisowej (Kontrakt serwisowy), doraźnych wizyt specjalistów i zdalnych konsultacji oraz różnego rodzaju niestandardowych zleceń, wynikających ze specyfiki firmy i rynku, na którym działa.

Pomoc skoncentrowana na danym problemie, indywidualnym zleceniu, może to być, jednorazowa konsultacja, specjalistyczne wsparcie merytoryczne, konkretne wdrożenie. W przypadku współpracy doraźnej czas naszej reakcji zależy wyłącznie od `grafika` konsultantów.

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Indywidualna opieka serwisowa

Kontrakt serwisowy pozwala na optymalizację wsparcia dla całej infrastruktury IT firmy lub jedynie wybranych obszarów. Stawka godzinowa zbliżona jest do stawki cennikowej. Jednak ze względu na podpisaną umowę o wykorzystaniu określonej ilości godzin w skali roku, mamy dodatkowe możliwości, które przekładają się na bezpośrednie korzyści dla Klienta:

  • Czas reakcji
    Dostosowany do potrzeb Klienta.
  • Opiekun firmy
    Przydzielony konsultant z udostępnionym dla Klienta nr komórkowym w przypadkach gdyby kontakt z firmą był niemożliwy (np. w godzinach poza standardowym czasem pracy naszej firmy). Jest to osoba która ma za zadanie czuwać nad wysokim poziomem obsługi Klienta dbając o wszystkie aspekty obsługi uwzględnione w Kontrakcie.
  • Profilaktyka
    W ramach kontraktu zawsze przeprowadzana jest minimalna ilość czynności profilaktycznych związanych z zapobieganiem sytuacji awaryjnych poprzez konserwację poszczególnych elementów IT. W przypadku Symfonii może być to regularne uruchamianie raportów monitorujących prace systemu i podjęciu działań w przypadku wykrycia nieprawidłowości.
  • Nadzór i monitorowanie wersji oprogramowania
    W ramach Kontraktu świadczymy usługi aktualizacji oprogramowania.
  • Szczególna troska
    Klientów traktujemy ze szczególną troską świadcząc wsparcie dla całej infrastruktury IT lub jedynie wybranych obszarów (np. systemy zarządzania Symfonia) z określonym w Kontrakcie priorytetem. Wiemy jak ważne są dla Państwa Wasze dane, dlatego rezerwujemy dla Państwa czas dedykowanego konsultanta (opiekuna), który czuwa nad wysokim poziomem świadczonej opieki oraz dzięki ciągłej dostępności pod numerem tel. kom.  może szybko reagować na nagłe przeszkody, problemy, wątpliwości i pytania.
  • Planowanie wydatków
    Dzięki Kontraktowi w oczywisty sposób można zaplanować w budżecie wydatki na IT w zakresie usług, gdyż kwota Kontraktu może być stała dla każdego miesiąca, kwartału, roku. Już wiemy, że samo naprawianie szkód wynikające z czynnika sprzętowego czy ludzkiego jest niewystarczające, dlatego zalecamy i przeprowadzamy profilaktykę zapobiegająca awariom poprzez konserwację poszczególnych elementów IT. W przypadku Symfonii jest to regularne uruchamianie raportów monitorujących prace systemu i podjęciu działań w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

Ile to kosztuje?
Wycena Kontraktu zależna jest od wielu czynników, m.in. liczby komputerów, serwerów, jakości sprzętu informatycznego, zakresu obsługi informatycznej, dlatego zawsze przed uzgodnieniem warunków finansowych z przyjemnością spotykamy się z Państwem, by szczegółowo poznać infrastrukturę IT i dążyć do optymalizacji  kosztów obsługi.

Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami!

Szczegóły

Nasze kompetencje

Jako firma z ogromnym doświadczeniem rynkowym, reprezentujemy najwyższy poziom wiedzy w zakresie dostarczanych rozwiazań. Kilkuosobowy zespół konsultantów oraz doradców to gwarancja bezkompromisowej jakości wsparcia zarówno w procesie sprzedaży jak i eksploatacji systemów.

Naszą wiedzą i kompetencjami chętnie dzielimy się z Klientami, proponując udział w szerokiej gamie szkoleń produktowych, przygotowanych oraz prowadzonych przez Trenerów o wieloletnim doświadczeniu.

Skontaktuj się z nami
x