Nowa forma obsługi zgłoszeń w firmie Penta – zapoznaj się ze zmianami

Freshservice - Nowa forma obsługi zgłoszeń przez PentaOkoło pół roku termu mieliśmy przyjemność poinformować o intensywnych pracach nad nowym systemem obsługi naszych klientów oraz wprowadzanych zmianach, które zaowocują przede wszystkim wyższym komfortem współpracy i sprawniejszą wymianą informacji. Aby zagwarantować najwyższy poziom świadczonych usług, stale dostosowujemy naszą organizacje do potrzeb klientów oraz zmian zachodzących na rynku. W dalszej części artykułu dowiesz się jakie modyfikacje wprowadziliśmy do tej pory oraz jakie są nasze plany na najbliższy okres.

Do tej pory wszystko zgodnie z planem

W marcu 2021 r. rozpoczęliśmy w firmie Penta etap szeroko zakrojonych zmian. Wprowadziliśmy modyfikacje w obszarze usług IT, związanych z obsługą środowisk sieciowych, serwerów i stacji roboczych. Powiększyliśmy nasz zespół, co wpłynęło na większą dostępność specjalistów, a tym samym na skrócenie czasu reakcjna pojawiające się incydenty oraz poprawę jakości świadczonych usług. Kluczowym punktem na obecnym etapie naszej działalności jest już uruchomiony Service Desk, który niewątpliwie zainicjował nową erę w funkcjonowaniu naszej firmy. Oprócz tego, stanowi odzwierciedlenie zbliżających się innowacjiModel trzech linii wsparcia utworzonych zgodnie ze standardem IITIL. Jest to schemat trzech ściśle współpracujących zespołów zajmujących się realizacją zleceń. Ponadto, jest zaliczany do bezsprzecznie najskuteczniejszych rozwiązań wśród dostępnych w obszarze wsparcia technicznego. 

Co teraz? – Uruchomienie nowego Systemu Ticketowego

Kolejnym etapem planowanych zmian było uruchomienie nowego Systemu Ticketowego, którego kluczowym zadaniem jest skrócenie obsługi napływających od klientów zleceń. Po wielu miesiącach intensywnych prac, mamy przyjemność poinformować o realizacji naszego głównego założenia. Już od 2.11.2021 r. będziemy obsługiwać Twoje zgłoszenia z wykorzystaniem rozwiązania Freshservice. Otrzymasz dostęp do profesjonalnego narzędzia, które dodatkowo zautomatyzuje proces obsługi zgłoszeń, jak również wysoce usprawni nasze działania.  Do tej pory część z naszych klientów została już przeszkolona z pracy w systemie. Jeżeli potrzebujesz wsparcia w zakresie obsługi systemu – skontaktuj się z naszymi doradcami:

Poniżej znajdziesz zbiór najważniej szych informacji dotyczących nowego Systemu Ticketowego do obsługi zgłaszanych incydentów.

Jak korzystać z Systemu Ticketowego FreshService dedykowanego dla klientów firmy Penta?

Nasz system znajdziesz pod adresem: pomoc.penta.com.pl lub poprzez odnośnik.

Po przejściu do serwisu możesz zgłosić swój problem niezależnie od posiadanego dostępu. Wybierz przycisk „Zgłoś problem” i uzupełnij wskazany formularz. Po przesłaniu zgłoszenia zauważysz komunikat o prawidłowym przesłaniu informacji do naszego serwisu. W kolejnym kroku nasi konsultanci utworzą konto w systemie na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Otrzymasz od nas wiadomość aktywacyjną dotyczącą rejestracji w systemie – postępuj zgodnie zawartymi w niej informacjami.

Wprowadzenie nowego systemu umożliwi jeszcze sprawniejszą komunikację z naszymi specjalistami. Poprzez spersonalizowany portal klienta możesz zarejestrować incydent, zamówić usługę, a także przeglądać artykuły w bazie wiedzy tworzone przez naszych specjalistów. Nowy model działania, to nie tylko inny system rejestracji zgłoszeń, ale przede wszystkim wyższy komfort współpracy. Przy wykorzystaniu Systemu Ticketowego, wszystkie swoje zlecenia znajdziesz w jednym miejscu. Co więcej, w dowolnym momencie zweryfikujesz, na jakim etapie prac serwisowych znajduje się interesujące Cię zgłoszenie. 

Sprawne rozwiązanie Twoich problemów jest dla nas kwestią zasadniczą. Wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom chcemy podzielić się z Tobą, naszą przez lata gromadzoną wiedzą. Będziemy stale rozbudowywać bazę wiedzy dostępną przez System Ticketowy, aby dać Ci możliwość rozwiązania mniejszych problemów samodzielnie – bez oczekiwania na dostępność naszego konsultanta. Co więcej, w trakcie tworzenia zgłoszenia system automatycznie podpowie Ci zaszyte w systemie rozwiązania.

Nasz adres e-mail serwis@penta.com.pl nadal będzie dla Ciebie dostępny. Zakładając jednak zgłoszenia w systemie zyskujesz  gwarancję szybszej obsługi zgłoszonych przez Ciebie incydentów. Dlaczego? Poprzez gotowy formularz możesz uzupełnić wszystkie wymagane informacje, przez co Twoje zgłoszenie zostanie automatycznie przydzielone do konsultanta dedykowanego do jego realizacji. Co więcej odradzamy zgłoszeń przez kontakt mailowy bezpośrednio z konsultantami. Wybrany przez Ciebie konsultant może nie być dostępny w wybranym dniu. Zachęcamy do korzystania wyłącznie z platformy, ponieważ jest to najszybsza możliwa ścieżka, aby uzyskać wsparcie z naszej strony. System automatycznie wybierze specjalistę, który jako pierwszy będzie w stanie przystąpić do weryfikacji Twojego problemu. Ponadto wszystkie swoje zlecenia znajdziesz w jednym miejscu.

Po wielomiesięcznych testach różnych systemów ticketowych wydzielona do tego celu grupa robocza zdecydowała się na wybór rozwiązania FreshService. Kluczowy element stanowi interfejs użytkownika, który jest jednocześnie intuicyjny oraz nowoczesny – stworzony zgodnie z najnowszym pojmowaniem projektowania i ergonomii pracy. System praktycznie nie wymaga większego szkolenia z obsługi i jest idealnie skrojony na potrzeby branży IT. Co więcej, wszelkie ważne informacje są zawsze dostępne do dyspozycji zarówno konsultantów jak i klientów. Ponadto, do platformy możesz wejść z poziomu przeglądarki lub przy pomocy aplikacji mobilnej dostępnej zarówno dla systemów iOS, jak i Android. Pobierz aplikację FreshService z dedykowanego sklepu, uzupełnij adres naszej platformy, a następnie swoje dane. Z wykorzystaniem oferowanego rozwiązania pozostaniesz z nami w kontakcie niezależnie od miejsca, czasu czy urządzenia, z którego korzystasz.

Już niebawem – Uruchomienie Service Desk w obszarze Symfonia  

Ostatnim elementem reorganizacji będzie rozszerzenie wprowadzonych zmian na pozostałe sektory naszej organizacji. Ujednolicenie wypracowanego modelu działania, zapewni sprawniejszy przepływ informacji między nami, a naszymi klientami we wszystkich realizowanych przez nas obszarach wsparcia informatycznego. Wprowadzane przez nas zmiany rozłożyliśmy w czasie, aby proces reorganizacji był jak najmniej odczuwalny dla naszych klientów. Co więcej, stawiając na stały rozwój, poszerzamy grono naszych specjalistów rozbudowując strukturę firmy. W rezultacie, w jeszcze większym stopniu zwiększymy dostępność konsultantów i tym samym, jeszcze bardziej obniżymy czas reakcji na Twoje zgłoszenia.

 

Zapraszamy do zapoznania się z artykułami w naszych Aktualnościach i na naszym Blogu.

Zachęcamy też do odwiedzenia naszego sklepu internetowego.

Doradzimy, wdrożymy, przeszkolimy