Case studies

Historie sukcesu naszych klientów

Filtruj według:
  • Wszystkie
  • Obsługa informatyczna firm
  • Programy Symfonia
  • Ochrona Danych
  • Wszystkie
  • Produkcja
  • Handel/E-commerce
  • Spedycja i Logistyka
  • Usługi

Przegląd i optymalizacja stosowanych rozwiązań informatycznych, w celu usprawnienia pracy w firmie i wygenerowania oszczędności.

Dzięki zaproponowanym przez nas rozwiązaniom, opartym częściowo o nasze autorskie programy, pomogliśmy dwukrotnie przyspieszyć realizację zamówień oraz ograniczyć koszty zasobów ludzkich w dziale logistyki aż o 35%.

Zastosowane rozwiązania Symfonia Obieg Dokumentów dostarczone przez Penta w znacznym stopniu przyczyniły się do przyspieszenia procesów oraz redukcji kosztów operacyjnych.

Wprowadzenie rozwiązań MS 365 zakończyliśmy w lutym 2020 r. a więc tuż przed wybuchem pandemii Covid-19. Oczywiście nikt nas na etapie planowania i wdrażania nie zdawał sobie sprawy ze skutków epidemii, ale post factum można powiedzieć, że “Chmura” nas uratowała.

Nie wyobrażam sobie teraz jak moglibyśmy funkcjonować wtedy w oparciu o nasze poprzednie rozwiązanie. Z Microsoft 365 zaś nie straszne były dla nas lockdowny i naszą pracę w sposób bardzo płynny i elastyczny przenieśliśmy do domów nie zatrzymując się ani przez minutę. Co więcej z perspektywy czasu można powiedzieć, że efektywność i wydajność pracy znacząco wzrosła, co przełożyło się na pozyskiwanie większych i bardziej zyskownych kontraktów. 

Z firmą PENTA współpracujemy już od ponad 18 lat. Przez te lata współpracy sukcesywnie rozszerzaliśmy zakres naszej współpracy, poczynając od wsparcia i obsługi oprogramowania Symfonia FK, Symfonia Kadry i Płace, Symfonia Środki Trwałe. W roku 2022 naszemu partnerowi powierzyliśmy administrowanie całym środowiskiem informatycznym w tym doradztwem w zakresie doboru i modernizacji infrastruktury z szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia danych wrażliwych. Dodatkowo w roku 2022 wprowadziliśmy pilotażowy program obiegu i elektronicznej archiwizacji dokumentów.

Zapadła decyzja o wdrożeniu nowoczesnego serwera DELL, jego wirtualizacji, wdrożeniu pakietu Microsoft 365, rozwiązań Acronis oraz zaawansowanego urządzenia brzegowego FortiGate. Zespół wdrożeniowy przygotowywał dokumentację wraz z harmonogramem prac. Rozpoczęto wdrożenie, skonfigurowano serwer DELL, zainstalowano oprogramowanie Microsoft Serwer oraz Microsoft Hyper-V – narzędzie do wirtualizacji serwerów Microsoft. Na tak przygotowanym środowisku zainstalowano kluczowe systemy działalności operacyjnej klienta: systemy Symfonia ERP. Następnie rozpoczęło się wdrożenia systemu Microsoft 365. Wykonano migracje domeny i przeniesiono pocztę do chmury Microsoft oraz przygotowano pełną migrację wszystkich dokumentów do rozwiązania SharePoint.

Doradzimy, wdrożymy, przeszkolimy