Case Study: Eura-tech Sp. z o.o.

Jak zwiększyliśmy wydajność oraz znacznie podnieśliśmy poziom bezpieczeństwa środowiska IT w Eura-Tech, realizując zadania w ramach Kontraktu Serwisowego SLA i wdrażając rozwiązania DELL, Microsoft, Acronis oraz FortiGate.

Case Study: Eura-tech Sp. z o.o.

O kliencie

Firma Eura-tech jest producentem znakomitych rozwiązań z obszaru zabezpieczeń i automatyki domowej. Ugruntowana pozycja na rynku oraz ponad 30 letnie doświadczenie w branży pozwoliło firmie na dynamiczny rozwój.

Rozmiar organizacji

Liczba pracowników: 30

Branża

Handel/E-commerce
Produkcja

Okres współpracy

15 lat 

Wyzwania

Przyjmując pod opiekę informatyczną firmę Eura–tech Spółka z o.o. otrzymaliśmy zadanie wdrożenia infrastruktury serwerowej na potrzeby systemu symfonia ERP.

10 lat później pojawiło się nowe wyzwanie związane z aktualizacją infrastruktury I dostosowaniem poziomu IT do najnowszych trendów rynkowych. Konieczne było przyspieszenie procesów związanych z obsługą systemów Symfonia ERP oraz wyeliminowania mnożących się problemów z pocztą internetową, a także umożliwienie pracownikom współdzielenia dokumentów i wspólnej pracy nad nimi. Kluczowym aspektem stało się również podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury.

Użyte technologie i produkty

Produkt wiodący: Kontrakt Serwisowy SLA.

Pozostałe produkty: Serwer DELL, Microsoft Server, Microsoft Hyper-V (serwery wirtualne), Microsoft 365, Acronis Backup Cloud, FortiGate.

.okazje__items{display:flex;width:100%;margin-bottom:55px;}.okazje__items-column{width:50%;}.okazje__items-column:first-child {margin-right:30px;}.okazje__item img{margin:0 auto;}@media (max-width:991px){.okazje__items{flex-direction:column;}.okazje__items-column{width:100%;}.okazje__items-column:first-child{margin-right:0;margin-bottom:40px;}.okazje__item{flex-direction:row-reverse;}}@media (max-width:700px){.okazje__icon{margin-right:15px;}}@media (max-width:500px){.okazje__item{flex-direction:column-reverse;}.okazje__icon{margin-bottom:20px;margin-right:0;}}

Rozwiązanie

Zapadła decyzja o wdrożeniu nowoczesnego serwera DELL, jego wirtualizacji, wdrożeniu pakietu Microsoft 365, rozwiązań Acronis oraz zaawansowanego urządzenia brzegowego FortiGate.

Realizacja usług odbywała się w tle podpisanej umowy serwisowej – Kontraktu SLA.

Zespół wdrożeniowy przygotowywał dokumentację wraz z harmonogramem prac. Rozpoczęto wdrożenie, skonfigurowano serwer DELL, zainstalowano oprogramowanie Microsoft Serwer oraz Microsoft Hyper-V – narzędzie do wirtualizacji serwerów Microsoft. Na tak przygotowanym środowisku zainstalowano kluczowe systemy działalności operacyjnej klienta: systemy Symfonia ERP. Następnie rozpoczęło się wdrożenia systemu Microsoft 365. Wykonano migracje domeny i przeniesiono pocztę do chmury Microsoft oraz przygotowano pełną migrację wszystkich dokumentów do rozwiązania SharePoint. Uruchomiono również komunikację wewnątrz organizacji za pomocą Microsoft Teams. Kluczowymi elementami wdrożenia z perspektywy klienta były:

zautomatyzowanie-procesu

Uruchomienie nowego kontraktu SLA z czasem reakcji NBD (następny dzień roboczy po zgłoszeniu awarii). W ramach uruchomienia kontraktu przeszkolono kluczowych pracowników Eura-tech z użytkowania nowego systemu zgłoszeń – Freshservice.

usprawnienie

Dostawa i uruchomienie serwera DELL wraz z zainstalowanym oprogramowaniem Microsoft Server i Microsoft Hyper-V oraz jego optymalizacja do pracy z rozwiązaniami operacyjnymi klienta.

automatyczny-export

Wdrożenie rozwiązania Microsoft 365 wraz z rozwiązaniami Microsoft SharePoint, Microsoft OneDrive oraz Microsoft Teams.

optymalizacja-programow

Wdrożenie rozwiązań bezpieczeństwa w tym urządzenia FortiGate oraz rozwiązania Acronis Backup Cloud.

Komentarz Klienta

Wdrożone w naszej firmie kompleksowe rozwiązanie winno się przyczynić do wyeliminowania zagrożeń związanych z pracą w środowisku sieciowym wewnętrznym i internetowym. Wg zapewnień dostawcy nawet w przypadku awarii, czy utraty danych wrażliwych nowy system zapewni pełen back-up danych programu Symfonia, oraz innych zasobów znajdujących się na serwerach i komputerach lokalnych dzięki czemu możliwe będzie szybkie przywrócenie systemów do pracy. A zapewnienie ciągłości procesów biznesowych to warunek konieczny funkcjonowania naszej firmy.

Jacek Pomieczyński – Prezes Zarządu

Potrzebujesz pomocy przy wyborze ?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą jeszcze tego samego dnia!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Penta Sp. z o.o. w celach odpowiedzi na poniższe zgłoszenie, w tym na przesłanie przez Penta Sp. z o.o. informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami). *

    Porozmawiaj z konsultantem

    Monika Lasota
    Monika Lasota
    Systemy ERP dla Biznesu
    604 156 126 Monika.Lasota@penta.com.pl

    Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

    Skontaktuj się z nami