Zupełnie nowy standard dostarczania rozwiązań finansowo – księgowych, czyli Chmura Symfonii. Gromadzenie danych w chmurze jest coraz częściej stosowaną w różnych firmach praktyką. Od teraz dystrybuowane przez programy Symfonii, o których więcej informacji znajdziesz tutaj, możemy udostępniać jako aplikacje chmurowe.
Dlaczego warto zdecydować się na takie rozwiązanie? Szybsza obsługa, większa efektywność działania, wygodny dostęp do wszystkich informacji finansowo – księgowych Twojej firmy, które obsługujesz w programach Symfonia. Ponadto Symfonia w chmurze gwarantuje bezpieczeństwo wprowadzanych i przechowywanych informacji.
Przy standardowej instalacji oprogramowania, za znaczną część kwestii, w tym serwer, Microsoft Windows (licencje dostępowe) czy trzymanie serwera odpowiada Klient. Korzystając natomiast z Wirtualnej Symfonii, wszystkim zajmuje się Symfonia i my, jako firma będąca jej partnerem. Nie musisz organizować sprzętu, utrzymywać go, aktualizować Windowsa, martwić się o aktualizację programów Symfonia czy nadawać dostęp do serwera. Po prostu zamawiasz Symfonię w Chmurze i możesz pracować.
Chmura Symfonii sprawdzi się tak naprawdę w każdym przedsiębiorstwie. Przede wszystkim jednak będzie dobra dla Klientów, którzy:
– nie posiadają działów IT i chcieliby mieć wszystko w jednym miejscu,
– pracują w systemie Home Office,
– firma prowadzona jest bez własnego biura, w trybie mobilnym.
Tak naprawdę wszystkie oferowane przez nas programy, przykładowo:
Symfonia Finanse i Księgowość – możesz prowadzić swoją księgowość samodzielnie, poprzez księgowanie dokumentów, łatwe rozliczanie z ZUS czy US, a także łatwe generowanie raportów. Dostęp do aplikacji możesz też przekazać swojej księgowej.
Symfonia Handel – sprawniejsze zarządzanie magazynem i realny wpływ na zwiększenie sprzedaży. Przy użyciu tego programu zyskasz dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu, a jednocześnie zautomatyzujesz procesy zakupowo-sprzedażowe w Twojej firmie.
Symfonia R2Płatnik – idealne rozwiązanie, jeżeli zależy Ci na wygodniejszym prowadzeniu tematów kadrowych takich jak naliczanie wynagrodzeń i ułatwienie rozliczeń z ZUS i US. Możesz też automatycznie generować dokumenty związane z zatrudnieniem — umowy o pracę czy aneksy.
Symfonia Smart BI – narzędzie, które pozwala na intuicyjną i prostą analizę danych. Dane możesz gromadzić w oprogramowaniach Symfonia Handel i Symfonia Finanse i Księgowość, ale też w dowolnych źródłach zewnętrznych. Rozszerzenie Smart BI umożliwi Ci proste i szybkie generowanie raportów czy analizę danych.
Symfonia w chmurze to nowoczesne rozwiązanie, które usprawni i zmodernizuje prace w Twojej firmie, a Ty będziesz mógł się skupić na innych, istotnych zadaniach.