Wdrożenia systemu ERP Symfonia - jesteśmy Złotym Partnerem Symfonii, której rozbudowane moduły odpowiadają na niemal każde potrzeby naszych klientów. Wdrażamy system ERP w Trójmieście, oferując jednocześnie szkolenia dla pracowników jak używać Symfonii.
Outsourcing informatyczny - świadczymy usługi informatyczne w Trójmieście, tworząc zewnętrzny dział IT dla Twojej firmy. Nasi specjaliści mogą przejąć rolę administratora serwera, dokonać instalacji i konfiguracji zarówno serwera, jak i innych urządzeń.
Cyberbezpieczeństwo - opieka informatyczna obejmuje także tematy cyberbezpieczeństwa, jak np. tworzenie kopii zapasowych, ochronę przed atakami hakerskimi czy regularne aktualizacje oprogramowania.
Reagowanie na awarie - nasz zespół obsługi informatycznej w Trójmieście będzie reagował na zgłaszane przez ciebie nieprawidłowości w czasie określonym w umowie (SLA), a także przeprowadzi regularne audyty profilaktyczne, by zapobiec potencjalnym awariom.
Doradztwo i optymalizacja - w ramach usług informatycznych w Trójmieście proponujemy indywidualne oferty oraz nasze autorskie rozwiązania, aby dostosować się do potrzeb klientów. Doradzamy najlepsze w danej organizacji wybory i optymalizujemy już stosowane rozwiązania, aby zwiększyć efektywność.
Wdrożenia i szkolenia - wdrażamy proponowane rozwiązania, przeprowadzając przez proces transformacji cyfrowej, szkolimy także wskazane osoby jak obsługiwać polecane przez nas narzędzia.
Chmura Microsoft - migrujemy środowiska z tradycyjnych serwerów na nowoczesne rozwiązanie chmurowe od Microsoft. Możemy także uruchomić moduły systemu ERP Symfonia w środowisku chmurowym oraz wdrożyć narzędzia od Microsoft (Office 365, Copilot, Sharepoint, Intune).
Oferując usługi informatyczne dla firm w Trójmieście, przyjmujemy poniższe standardy działań:
Kontrakt serwisowy – wskazuje zdefiniowany obszar działań względem pojawiających się w Twojej firmie potrzeb. Umowa serwisowa stanowi gwarancję stałej obsługi IT zgodnie z ustalonym SLA – czasem reagowania na zgłoszenia, a także stałą kontrolę i optymalizację aktualnych rozwiązań.
Standard ITiL - obsługę informatyczną firm opieramy na modelu trzech linii wsparcia utworzonych zgodnie ze standardem ITiL. Rozwiązanie to gwarantuje większą dostępność specjalistów, a tym samym przekłada się na skrócenie czasu reakcji na pojawiające się incydenty.
System ticketowy – wszelkie problemy i awarie zgłaszasz za pomocą intuicyjnego systemu ticketowego na dedykowanej platformie Freshservice, dostępnej zarówno w formie aplikacji (dla iOS i Android), jak i z poziomu przeglądarki, z dowolnego urządzenia i miejsca na świecie. Wygoda oraz wysoka dostępność sprawiają, że zażegnanie problemów czy zamawianie usług stają się znacznie szybsze.