Kontrakt serwisowy

Profesjonalne wsparcie IT wtedy, kiedy potrzebujesz
– wykup czas pracy naszych ekspertów!

Pozyskanie oraz utrzymanie specjalistów z zakresu informatyki generuje wysokie koszty stałe dla Twojej firmy. Skorzystaj z naszej nowoczesnej i elastycznej formy outsourcingu usług IT. W ramach kontraktów serwisowych nasi wykwalifikowani specjaliści IT oddadzą swoją wiedzę i umiejętności do Twojej dyspozycji. Sam wybierzesz ilość godzin, jakiej potrzebujesz.

Wspieramy systemy komputerowe, serwerowe, sieci, oprogramowanie SAGE i Microsoft, instalujemy urządzenia i zapewniamy konsultacje IT.

Kontrakt Standard

  • Wsparcie dla Twojego IT w wymiarze 4h miesięcznie.
  • Gwarantowany Czas reakcji NBD (next business day).
  • Kwota netto: 730zł

Skontaktuj się

Kontrakt Optimum

  • Wsparcie dla Twojego IT 6h miesięcznie.
  • Gwarantowany czas reakcji NBD (next business day).
  • Kwota netto 1010zł

Skontaktuj się

Kontrakt Premium

  • Wsparcie dla twojego IT 12 godzin miesięcznie.
  • Gwarantowany czas reakcji 4h.
  • Kwota netto 2090zł

Skontaktuj się

Administracja serwerami

Zatrudnienie ekspertów, którzy będą działać w ramach Twoich potrzeb jest dużo tańsze i bardziej efektywne niż utrzymywanie stanowiska administratora. Powierz naszym specjalistom zadania związane z obsługą i zarządzaniem serwerami Twojego przedsiębiorstwa.

W ramach kontraktu serwisowego zadbamy o sprawność i wydajność Twoich serwerów, przeprowadzimy wszelkie konieczne instalacje i konfiguracje, zaktualizujemy oprogramowanie, zajmiemy się analizą logów oraz stworzymy politykę kopii zapasowych. Poczujesz się bezpiecznie wiedząc, że nasi administratorzy są do Twojej dyspozycji.


Zarządzanie infrastrukturą sieciową

W dobie niemal całkowitej zależności od systemów informatycznych powierzanie zarządzania infrastrukturą sieciową osobom nieprofesjonalnym jest dużym zagrożeniem dla ciągłości pracy Twojej firmy. Aby efektywnie zarządzać infrastrukturą trzeba być ekspertem.

Nasi fachowcy od zarządzania siecią informatyczną zajmą się konfiguracją sprzętu i oprogramowania urządzeń sieciowych, przeprowadzą wirtualizację (wirtualny rozdział zasobów pomiędzy odrębne maszyny), a także niezwłocznie zareagują na sytuacje kryzysowe dotyczące sprzętu i oprogramowania, na przykład związanie z próbą ataku na systemy informatyczne.


Helpdesk dla pracowników Klienta

Potrzebujesz fachowej pomocy w rozwiązywaniu codziennych problemów z komputerami? Aplikacje nie działają tak, jak powinny? Nasi eksperci przyjmą od Twoich pracowników zgłoszenia wszelkich problemów związanych z informatyką i sprzętem IT oraz pomogą w ich rozwiązaniu. Serwis świadczymy mailowo, telefonicznie, zdalnie oraz na miejscu, w Twojej siedzibie. Szybko i skutecznie bez zwolnień lekarskich i urlopów.


Kontrakt serwisowy jako umowa

Kontrakt serwisowy jest umową na świadczenie usług. Pozwala Ci to z dużą łatwością oszacować budżet na usługi IT w skali roku. Sam możesz wybrać ilość godzin korzystania z pracy naszych ekspertów oraz ustalić gwarantowany czas reakcji na Twoje zgłoszenie. W ramach umowy otrzymasz dedykowanego opiekuna oraz dostęp do systemu zdalnych zgłoszeń, który zapewnia szybki kontakt z działem serwisu.


Rozliczanie czasu pracy specjalistów

Oferujemy elastyczne rozwiązania w zakresie rozliczania czasu pracy naszych konsultantów:

W ramach pakietów konsultacyjnych świadczymy między innymi usługi instalacyjne, wdrożeniowe, konfiguracyjne, konsultacyjne i szkoleniowe w siedzibie Klienta (on-site), a także telefonicznie oraz zdalnie (on-line).

Zaproś nas na spotkanie

Doradzimy, zoptymalizujemy, przeszkolimy!