Sage Między firmami

Symfonia Między firmami czyli platforma do wystawiania faktur, archiwizacji i wymiany e-dokumentów

Między firmami to serwis internetowy od Symfonia który udostępnia firmom usługi wysyłania, odbioru dokumentów online. Obecnie w serwisie dostępna jest możliwość wygenerowania faktury elektronicznej i natychmiastowego jej przesłania. Ponadto SMF pozwala na archiwizowanie dokumentów, dając możliwość wykorzystania przestrzeni w chmurze.

Największy plus korzystania z serwisu Symfonia Między firmami to uproszczenie wymiany e-faktury między kontrahentami z zachowaniem pełnej zgodności. Ponadto zyskujesz:

  • szybkie wysyłanie dokumentów, które od razu czekają po stronie odbiorcy
  • gwarancję bezpieczeństwa i dostęp do platformy tylko dla autoryzowanych użytkowników 
  • wgląd online do statusu dokumentów 
  • wyeliminowanie potencjalnych błędów czy możliwości zagubienia dokumentów 
  • czas i pieniądze – wysłanie dokumentów to tylko kilkanaście sekund, możesz też wystawić fakturę online; ponadto masz możliwość udzielenia dostępu do serwisu biurom rachunkowym lub integracji serwisu z oprogramowaniem księgowym 
  • cyfrową archiwizację, a więc bezpieczeństwo przechowywania e-dokumentów w chmurze z możliwością określenia wymaganej przestrzeni dysku 

Między Firmami to miejsce, w którym zgromadzisz wszystkie swoje e-dokumenty, zyskując dostęp do nich z poziomu jednego narzędzia.

Wygodne fakturowanie online

Serwis Między Firmami to narzędzie które usprawni działania Twojej firmy. Dzięki niemu wystawisz faktury osobom fizycznym oraz firmom, zarejestrujesz koszty, a także bezpiecznie przechowasz dane zarządzając uprawnieniami.

Z Symfonią fakturowanie staje się szybkie i wygodne. Wystarczy, że wybierzesz kontrahenta, dodasz towar i już możesz wysłać elektroniczną fakturę bezpośrednio do odbiorcy.

Ponadto sam odbierzesz swoje faktury kosztowe, które zostaną automatycznie dostarczone do księgowego.

Dzięki Symfonia Między Firmami oszczędzasz czas

i zmniejszasz ryzyko opóźnień lub poprawek. W łatwy sposób wystawiasz i przesyłasz dokumenty oraz docierasz do potrzebnych informacji. Między Firmami to także wygodna praca z działem księgowości i zwiększenie wydajności pracy Twojej firmy. Pozwala zawsze wystawiać faktury zgodne z JPK oraz w pełni kontrolować obieg dokumentów.

To gwarancja bezpieczeństwa Twoich danych. Sam zarządzasz dostępem, możesz także automatyzować i przyspieszać obsługę faktur, mając w rękach idealne narzędzie do organizowania księgowości w Twojej firmie.

Serwis www.międzyfirmami.pl współpracuje m.in. z:

 

W wolnej chwili zapoznaj się z ofertą programów Symfonia w naszym sklepie internetowym.

powrót Zapytaj o szczegóły oferty

Doradzimy, wdrożymy, przeszkolimy