Sage Symfonia 2.0 to nowa generacja sprawdzonego oprogramowania Sage. Dedykowana jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwom małej i średniej wielkości, które zdobywają lub umacniają wypracowaną już pozycję rynkową.
Programy linii Symfonia 2.0 to narzędzia ułatwiające zarządzanie firmą, które usprawnią działanie Twojego przedsiębiorstwa w kluczowych dla rozwoju obszarach, takich jak księgowość i finanse, sprzedaż czy kadry i płace.
Funkcjonalne i elastyczne systemy Symfonia 2.0 zautomatyzują procesy zachodzące w Twojej firmie i dostarczą Ci niezbędnych informacji biznesowych. Poza wysokiej jakości oprogramowaniem otrzymasz także wsparcie naszych ekspertów.
Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość to sprawdzony i niezawodny program do obsługi pełnej księgowości. To oprogramowanie gwarantujące bezpieczeństwo prawne – zawsze zgodne z aktualnym prawem. Program ułatwi Ci realizację wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.
Sage Symfonia 2.0 Handel
Program Sage Symfonia 2.0 Handel wspomaga sprzedaż w firmie. Przygotowany jest z myślą o firmach handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Oprogramowanie umożliwi Ci elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi. Sprawdza się także w firmach o wielu oddziałach. Dzięki wielu raportom oraz zestawieniom magazynowym i handlowym uzyskasz szybki dostęp do istotnych danych.
Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe
Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
powrót Skontaktuj się
DOSTĘPNE MODUŁY: