Między firmami to serwis internetowy od Symfonia, który udostępnia firmom usługi wysyłania, odbioru dokumentów online. Obecnie w serwisie dostępna jest możliwość wygenerowania faktury elektronicznej i natychmiastowego jej przesłania. Ponadto SMF pozwala na archiwizowanie dokumentów, dając możliwość wykorzystania przestrzeni w chmurze.
Największy plus korzystania z serwisu Symfonia Między firmami to uproszczenie wymiany e-faktury między kontrahentami z zachowaniem pełnej zgodności. Ponadto zyskujesz:
Między Firmami to miejsce, w którym zgromadzisz wszystkie swoje e-dokumenty, zyskując dostęp do nich z poziomu jednego narzędzia.
Serwis Między Firmami to narzędzie, które usprawni działania Twojej firmy. Dzięki niemu wystawisz faktury osobom fizycznym oraz firmom, zarejestrujesz koszty, a także bezpiecznie przechowasz dane, zarządzając uprawnieniami.
Z Symfonią fakturowanie staje się szybkie i wygodne. Wystarczy, że wybierzesz kontrahenta, dodasz towar i już możesz wysłać elektroniczną fakturę bezpośrednio do odbiorcy.
Ponadto sam odbierzesz swoje faktury kosztowe, które zostaną automatycznie dostarczone do księgowego.
i zmniejszasz ryzyko opóźnień lub poprawek. W łatwy sposób wystawiasz i przesyłasz dokumenty oraz docierasz do potrzebnych informacji. Między Firmami to także wygodna praca z działem księgowości i zwiększenie wydajności pracy Twojej firmy. Pozwala zawsze wystawiać faktury zgodne z JPK oraz w pełni kontrolować obieg dokumentów.
To gwarancja bezpieczeństwa Twoich danych. Sam zarządzasz dostępem, możesz także automatyzować i przyspieszać obsługę faktur, mając w rękach idealne narzędzie do organizowania księgowości w Twojej firmie.
W wolnej chwili zapoznaj się z ofertą programów Symfonia w naszym sklepie internetowym.
powrót Zapytaj o szczegóły oferty