Zmiany organizacyjne w Penta – poznaj korzyści dla Twojej firmy

zmiany w Penta

Z przyjemnością informujemy o intensywnych pracach nad nowym systemem obsługi naszych klientów oraz wprowadzanych zmianach, które zaowocują przede wszystkim wyższym komfortem współpracy i sprawniejszą wymianą informacji. Wprowadzenie zmian w kluczowych elementach procesów biznesowych jest konieczne, aby w jeszcze większym stopniu zagwarantować najwyższy poziom świadczonych usług.  

 

Zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem planowanych usprawnień: 

 

01.03.2021 r. – Uruchomienie Service Desk 

Marzec 2021 r. rozpoczyna w firmie Penta etap szeroko pojętych zmian, które docelowo obejmą wszystkie sektory naszej działalności. Obecnie wprowadziliśmy zmiany w obszarze usług IT, związanych z obsługą środowisk sieciowych, serwerów i stacji roboczych. Większa dostępność specjalistów, bez wątpienia wpłynie na skrócenie czasu reakcjna pojawiające się incydenty i w znacznym stopniu poprawi jakość świadczonych usług.  

ITIL – zbiór najlepszych praktyk dla branży IT

Nowy model działania opieramy na popularnym w branży kodeksie ITIL (z ang. IT ITIL – Information Technology, Infrastructure Libery), który stanowi kompleksowy zbiór procesów usprawniających działanie procedur IT. Wnikliwie analizujemy dostępne rozwiązania, aby stworzyć możliwie najlepszy zestaw praktyk do zastosowania w naszej organizacji. 

Service Desk – pierwsza zmiana zrealizowana!

Kluczowym punktem na obecnym etapie naszej działalności jest już uruchomiony Service Desk, który niewątpliwie inicjuje nową erę w naszej firmie. Oprócz tego, stanowi odzwierciedlenie zbliżających się innowacjiModel trzech linii wsparcia utworzonych na wzór ITIL, to schemat trzech ściśle współpracujących zespołów zajmujących się realizacją zleceń. Ponadto, jest bezsprzecznie zaliczany do najskuteczniejszych rozwiązań wśród dostępnych w obszarze wsparcia technicznego. 

I linia wsparcia – rejestracja zgłoszeń, rozwiązywanie podstawowych problemów,

II linia wsparciarozwiązywanie powtarzających się incydentów na podstawie udokumentowanych sposobów i realizacja części zgłoszeń,

III linia wsparcia – ostateczna realizacja całości zgłaszanych incydentów i problemów w organizacji. 

 

Do 30.09.2021 r. – Uruchomienie nowego Systemu Ticketowego

Kolejnym etapem planowanych zmian jest uruchomienie nowego Systemu Ticketowego, którego kluczowym zadaniem będzie skrócenie obsługi napływających zleceń ze strony klientów. Otrzymasz dostęp do profesjonalnego narzędzia, które dodatkowo zautomatyzuje proces obsługi zgłoszeń, jak również wysoce usprawni nasze działania.  

 

Do 31.12.2021 r. – Uruchomienie Service Desk w obszarze Symfonia  

Ostatnim elementem zmian organizacyjnych, będzie poszerzenie wprowadzonych modyfikacji na pozostałe sektory naszej organizacji. Ujednolicenie wypracowanego modelu działania, zapewni sprawny przepływ informacji między nami, a naszym klientami we wszystkich realizowanych przez nas obszarach wsparcia informatycznego. Co więcej, stawiając na stały rozwój, poszerzamy grono naszych specjalistów rozbudowując strukturę firmy. W rezultacie, w jeszcze większym stopniu zwiększymy dostępność konsultantów i tym samym, obniżymy czas reakcji na Twoje zgłoszenia.

 

Już dziś, prezentujemy kluczowe korzyści płynące z rozpoczętej reorganizacji

Zlecenia będą obsługiwane trzystopniowo, co spowoduje odciążenie pracy ekspertów i umożliwi im skupienie się na najbardziej wymagających problemach. Działania mniej wymagające w związku z tym, zostaną obsłużone zdecydowanie szybciej, a wewnętrzne procesy biznesowe Twojej firmy będą natychmiast przywracane. 

Wprowadzenie nowego systemu umożliwi jeszcze sprawniejszą komunikację z naszymi specjalistami. Poza standardowymi drogami kontaktu, otrzymasz do dyspozycji spersonalizowany portal klienta, aby zarejestrować incydent. Nasz system automatycznie przekaże zlecenie do dostępnego konsultanta. 

Nowy model działania, to nie tylko inny system rejestracji zgłoszeń, ale przede wszystkim wyższy komfort współpracy. Przy wykorzystaniu Systemu Ticketowego, wszystkie swoje zlecenia znajdziesz w jednym miejscu. Co więcej, w dowolnym momencie zweryfikujesz, na jakim etapie prac serwisowych znajduje się interesujący Cię temat. 

Sprawne rozwiązanie Twoich problemów jest dla nas kwestią zasadniczą, dlatego wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom chcemy podzielić się z Tobą, naszą przez lata gromadzoną wiedzą. Będziemy stale rozbudowywać bazę wiedzy dostępną przez System Ticketowy, aby dać Ci możliwość rozwiązania mniejszych komplikacji samodzielnie, bez oczekiwania na dostępność naszego konsultanta. 

 

Jak proces reorganizacji wpłynie na bieżącą obsługę?

Wprowadzane przez nas zmiany są rozłożone w czasie, aby proces modernizacji obecnego systemu był jak najmniej odczuwalny dla naszych klientów. Nie możemy jednak wykluczyć nieznacznych utrudnień, które mogą wystąpić w przełomowych momentach prowadzonej reorganizacji oraz w trakcie adaptacji Systemu Ticketowego. Nasz zespół dokłada jednak wszelkich starań, aby poszczególne etapy przebiegły płynnie, a Ciebie z tego względu prosimy wyłącznie o wyrozumiałość. Jesteśmy firmą nastawiona na trwałą współpracę, kierującą się przede wszystkim zadowoleniem klientów, dlatego Twoja satysfakcja stanowi dla nas element kluczowy. Jesteśmy przekonani, że w ostatecznym rozrachunku zauważysz jedynie zalety płynące z nowego rozwiązania.

 

Zapraszamy do zapoznania się z artykułami w naszych Aktualnościach i na naszym Blogu.

Zachęcamy też do odwiedzenia naszego sklepu internetowego.

Doradzimy, wdrożymy, przeszkolimy