Aplikacja Symfonia Mobilny Magazyn, stanowi cyfrowe wsparcie dla firm prowadzących gospodarkę magazynową. Rozwiązanie realnie wpływa na usprawnienie procesów biznesowych związanych z ruchem towarów w magazynach. Co więcej, Symfonia Mobilny Magazyn to aplikacja mobilna w pełni zintegrowana z rozwiązaniem Symfonia ERP Handel. Rozwiązanie to jest dedykowane dla pracowników magazynu oraz osób zarządzających działami logistyki. Symfonia Mobilny Magazyn stanowi innowacyjne rozwiązanie – działa na urządzeniach mobilnych z systemem Android smartfony,tablety, czytniki, kolektory danych), a ponadto obsługuje różne wersje językowe. W przypadku prowadzenia działalności opartej na gospodarce magazynowej, niezbędne jest posiadanie systemu wspomagającego działanie procesów. Idealne rozwiązanie stanowi Symfonia Mobilny Magazyn, czyli program wspomagający zarządzanie magazynem. Celem tego oprogramowania jest przede wszystkim automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych.
Rozwiązanie Symfonia Mobilny Magazyn zintegrowane z systemem Symfonia ERP Handel, to liczne udogodnienia, które znacznie usprawniają wykonywane czynności.
Poznaj kluczowe funkcjonalności aplikacji Symfonia Mobilny Magazyn.
Rozwiązanie umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Ponadto jest w pełni zintegrowane z systemem Symfonia ERP Handel. Narzędzie umożliwia pracę online na dokumentach handlowych i magazynowych Symfonia ERP Handel, a także pracę na kodach własnych (kody QR) i kodach obcych. Ponadto istnieje możliwość korzystania z aplikacji mobilnej w różnych wersjach językowych.
Rozwiązanie pozwala na pracę z wykorzystaniem kodów QR, czyli systemu kodów przygotowanych specjalnie dla smartfonów i tabletów. Kody są odczytywane także przez czytniki i kolektory danych np.: Motorola, Zebra, Newland. Etykiety tworzone są w zależności od potrzeb względem rodzaju, wielkości oraz koloru.
Co więcej, aplikacja pozwala na awizowanie przyjęcia, przyjmowanie towaru z zamówień własnych, potwierdzanie zgodności zamówienia z przyjęciem, czy przyjmowanie towaru z dokumentów magazynowych z Symfonia ERP Handel. Umożliwia łączenie przyjęcia (przyjmowanie towaru z kilku dokumentów PZ jednocześnie), przyjmowanie towarów w opakowaniach zbiorczych, a także wykazywanie niedoborów przy przyjęciu.
Istnieje także możliwość wydruku etykiet na towary bezpośrednio z aplikacji mobilnej podczas procesu przyjmowania towaru. W takiej sytuacji można na stałe podłączyć wiele drukarek zawierających różne rozmiary etykiet. W rezultacie rozwiązanie pozwala na nadanie każdemu z towarów (sztuce) unikalnego kodu QR oraz zastosowanie etykiet różnego typu: indywidualne, zbiorcze, półzbiorcze.
Aplikacja pozwala także na awizowanie wydania, wydawanie towaru z zamówień obcych, faktur oraz dokumentów magazynowych na podstawie rezerwacji ze wskazaniem dostaw. Umożliwia także potwierdzenie kompletności wydania towarów oraz łączenie wydań towarów z kilku faktur.
Symfonia Mobilny Magazyn to także możliwość tworzenia listy palet i towarów zapakowanych na daną paletę z wybranych dokumentów WZ oraz kompletacji palet towarami z różnych WZ. Co więcej, aplikacja pozwala na zapisywanie wymiarów i wagi palety oraz tworzenie wydruku Packing List.
Aplikacja pozwala na podstawowe operacje przesunięcia towaru pomiędzy magazynami oraz zmianę lokalizacji towarów (bez zmiany magazynu), czyli dzielenie dostaw.
Ponadto program umożliwia pracę na kodach kreskowych, inwentaryzację według lokalizacji, czy wyznaczanie braków i nadwyżek. Rozwiązanie daje także możliwość automatycznego generowania odpowiednich dokumentów IN-/IN+ w Handlu oraz tworzenie protokołów z inwentaryzacji.
Każda rozpoczęta operacja jest buforowana. Co w praktyce oznacza, że w przypadku gdy magazynier nie skończył np. wystawiania jednej faktury sprzedaży, może wstrzymać wykonywaną operację i rozpocząć inną. Istnieje także możliwość kontynuowania danej operacji na następnej zmianie lub następnego dnia.
Rozwiązanie pozwala na zwrot towarów na podstawie korekty dokumentu magazynowego wydania. Umożliwia też przywrócenie lokalizacji dla zwróconych towarów oraz potwierdzenie zwrotu wydanych wcześniej towarów.
Aplikacja Symfonia Mobilny Handel pozwala na kompletacje towarów dla dokumentu rozchodowego poprzez ich skanowanie. Umożliwia także utworzenie i wystawienie dokumentu rozchodowego.
Istnieje także możliwość pracy na wystawionych dokumentach o charakterze: przychód wewnętrzny, przyjęcie z produkcji. Rozwiązanie umożliwia ponadto wydruk etykiet oraz nadanie lokalizacji towarom przyjętym z produkcji.
Aplikacja umożliwia pracę na wystawionych dokumentach o charakterze: rozchód wewnętrzny, wydanie do produkcji. Pozwala także na zdjęcie ilości z etykiet oraz potwierdzenie wydania konkretnych towarów
Poznaj kluczowe funkcjonalności dodatku w Symfonia ERP Handel.
Rozwiązanie pozwala na tworzenie etykiet dla towarów, które nie mają przypisanych lokalizacji, a znajdują się w magazynie.
Oprogramowanie pozwala na konfiguracje lokalizacji, wydruk etykiet lokalizacji, import lokalizacji stref magazynowania, a także na generowanie PDF z kodami QR lokalizacji.
Rozwiązanie umożliwia na wydruk Packing List w Handlu, generowanie raportu realizacji oraz eksport do pliku Excel.
Oprogramowanie pozwala na wydruk etykiet towarów z Handlu i aplikacji mobilnej.
Ponadto, istnieje możliwość wydruku raportu inwentaryzacji.
Co więcej, poprzez zainstalowany dodatek masz możliwość modyfikacji uprawnień użytkowników handlowych i mobilnych, ustawień użytkowników mobilnych, ustawień modułu Mobilny Magazyn. Ponadto zyskujesz dostęp do kartoteki zablokowanych obiektów i dokumentów.
Nasz doradca handlowy kompleksowo przedstawi informacje na temat aplikacji Symfonia Mobilny Magazyn oraz szczegółowo zaprezentuje korzyści płynące z wyboru poszczególnych opcji. Skorzystaj z naszego doświadczenia, abyś świadomie wybrał rozwiązanie najlepiej odpowiadający wymaganiom Twojej firmy.
Zapoznaj się z pełną ofertą programów Symfonia w naszym sklepie internetowym.
powrót
Symfonia Mobilny Magazyn to wiele korzyści, poznaj kluczowe:
Zyskujesz nieocenione wsparcie aplikacji w wielu codziennych działaniach. Aplikacja umożliwia bezbłędne zlokalizowanie dowolnej partii towaru, czy pojedynczej wysyłki. Ponadto pozwala na automatyzacje, koordynacje i bardziej efektywną kontrolę przepływu towarów w procesach zakupu, sprzedaży i w kwestii wewnętrznych przesunięć magazynowych. W rezultacie zyskujesz natychmiastowy dostęp do informacji o stanach magazynowych, lokalizacji towarów, czy dowolnych danych magazynowych co pozwala na efektywniejsze podejmowanie decyzji.
Symfonia Mobilny Magazyn stanowi innowacyjne rozwiązanie, które znacznie usprawni działania w Twojej firmie. Z rozwiązania możesz korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym z systemem Android smartfony, tablety, czytniki, kolektory danych). Co więcej, aplikacja obsługuje różne wersje językowe m.in. język polski, angielski, ukraiński lub białoruski. Ponadto, rozwiązanie jest do Twojej dyspozycji zawsze kiedy tylko potrzebujesz – 24h / 7dni.
Aplikacja Symfonia Mobilny Magazyn jest w pełni zintegrowana z systemem Symfonia ERP Handel dzięki czemu działy handlowe i logistyczne mogą zlecać online zadania dla pracowników magazynu. Działy te mogą ponadto na bieżąco weryfikować aktualny stan wykonywanych przez magazyn czynności. Z wykorzystaniem aplikacji nie tylko usprawnisz pracę zespołu wykonującego swoje zadania w obrębie magazynu, ale także w jeszcze większym stopniu poprawisz współpracę pomiędzy poszczególnymi działami w swojej firmie.
Aby sprostać wymaganiom dzisiejszego rynku stawiamy na kompetencje. Dlatego Penta uzyskała status Symfonia Złoty Partner + . Tytuł ten potwierdza najwyższy poziom specjalizacji. Uzyskaj pełną gwarancję jakości i terminowości wdrożenia systemu dzięki współpracy z naszymi konsultantami. Bo Symfonia od Penta to Twój najlepszy wybór!